וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמנת הכושר של חמאס: כך ניסו בעזה לפתות ישראלים ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 12.12.2022 / 12:19

שב"כ חשף כי לאחרונה איתר פרופילים מזוייפים, שנוהלו על ידי פעילי טרור מהרצועה, ונועדו לפגוע בישראלים. לאחר מכן, הפרופילים הושבתו. "גורמי טרור מנצלים את הרשתות כדי לשטות באזרחים תמימים באופן המהווה איום על פרטיותם וביטחונם האישי"

בווידאו: אימון של חמאס בג'נין/מערכת וואלה!

שב"כ חשף היום (שני) ניסיונות לפיתוי ומשיכת ישראלים באמצעות התחזות לנשים ישראליות ברשתות החברתיות. לאחרונה אותרו על ידי שירות הביטחון פרופילים מזוייפים ברשתות החברתיות, המתחזים לדמויות של נשים אותנטיות, ישראליות, שבפועל מנוהלים על ידי פעילי טרור מרצועת עזה.

השימוש בתמונות של נשים ישראליות על ידי פעילי הטרור, נועד לפתות אזרחים ישראלים ליצירת קשר וזאת במטרה לפגוע בהם. כך לדוגמה, אותרו פרופילים המתחזים למאמנת כושר ישראלית המכונה "Maria David" או "Maria shimon" בפייסבוק ובאינסטגרם.

עמוד הפייסבוק של "מאמנת הכושר של החמאס". שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
שב"כ חשף ניסיונות לפיתוי ומשיכת ישראלים/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בעקבות החשיפה, עירב שב"כ את מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, האחראית לטיפול בתכנים בלתי חוקיים ברשתות החברתיות, ובפעולה משותפת מול הרשתות החברתיות - הוסרו הפרופילים מהרשת. "גורמי הטרור מנצלים את הרשתות החברתיות כדי להפעיל דמויות פיקטיביות ולשטות באזרחים תמימים, באופן המהווה איום על פרטיותם ועל ביטחונם האישי", נמסר משב"כ.

  • עוד באותו נושא:
  • שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully